چاپ        ارسال به دوست

فراخوان ارسال طرح های پیشنهادی برای ارزیابی آمادگی کشور در تجارت بدون کاغذ فرامرزی
اطلاعیه:

فراخوان ارزیابی آمادگی کشور در تجارت بدون کاغذ فرامرزی

فراخوان ارسال طرح ­های پیشنهادی برای

ارزیابی آمادگی کشور در تجارت بدون کاغذ فرامرزی

فراخوان ارسال طرح ­های پیشنهادی برای ارزیابی آمادگی کشور در "تجارت بدون کاغذ فرامرزی" به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی جهت بررسی و ثبت در لیست پروژه­ های شرکت­ کننده در فراخوان بین المللی اسکپ.

بدینوسیله به اطلاع دستگاه­ ها، سازمان­ ها، مؤسسات و پژوهشگران می­ رساند فراخوانی از سوی کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد در آسیا و اقیانوسیه موسوم به اسکپ جهت ارائه طرح های پیشنهادی مطالعاتی برای ارزیابی آمادگی کشور در تجارت بدون کاغذ فرامرزی در منطقه آسیا و اقیانوسیه ارسال شده است. این فراخوان با هدف ارزیابی آمادگی کشورها بر اساس شاخص ­های تعیین­ شده در کارگروه­ های راهبردی بین­ الدولی فنی و حقوقی کمیسیون مذکور برنامه ­ریزی شده است. نظر به اینکه حضور در این فراخوان بین­ المللی علاوه بر اهمیت ملی آن به جهت حضور نمایندگان اصلی و فنی کشورهای عضو، فرصت مغتنمی برای تبادل نظر و عرضه توانمندی­ های کشور را فراهم خواهد آورد، مستدعی است در صورت تمایل، طرح­ ها و پیشنهادات منتخب تحت حوزه نظارتی خود یا هر یک از سازمان­ های متبوعه را در قالب تدوین شده پیوست تهیه و تا پایان روز اداری شنبه چهارم اردیبهشت ماه سال جاری از طریق پست الکترونیکی International-Affairs@ecommerce.gov.ir به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارسال نمایند تا متعاقباً سایر مراحل بررسی و ثبت در لیست پروژه­ های شرکت­ کننده صورت پذیرد.

شایان ذکر است که لیست شاخص­ های حقوقی و فنی جهت ارزیابی آمادگی کشورها از طریق آدرس www.readiness.digitalizetrade.org در دسترس علاقمندان می باشد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه هماهنگی، شماره تلفن 41031337(021) و پست الکترونیکی فوق الذکر آماده پاسخگویی می باشد.

جهت دریافت فایل طرح پیشنهادی، اینجا کلیک نمائید.


١٠:٠٠ - دوشنبه ٢٣ فروردين ١٤٠٠    /    شماره : ٤٠٧    /    تعداد نمایش : ٦٦٣٢