وظایف:
1) نگهداری حساب اعتبارات بر اساس بودجه مصوب و تهیه گزارش از هزینه های انجام
شده
2) تأمین اعتبارات برای پرداخت ها و اعتبارات عمرانی مرکز و صدور درخواست وجه
وصول اعتبارات مصوب مربوط
3) ثبت و نگهداری حساب های مرکز اعم از اعتبارات جاری و عمرانی
4) تهیه صورتحسات و تنظیم گزارش درآمد به تفکیک منابع
5) تهیه و تنظیم اسناد هزینه مربوط به مرکز
6) انجام امور مربوط به دریافت ها بر اساس قوانین و مقررات
7) رسیدگی به کلیه اسناد هزینه از نظر وجود مدارک لازم و تطبیق آنها با قوانین
و مقررات مربوط
8) تهیه و تنظیم حساب های ماهانه و سالانه مرکز جهت ارسال به مراجع قانونی ذی
ربط
9) ثبت و نگهداری حساب اموال مرکز
10) تهیه گزارش های مالی دوره ای و موردی
11) نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی و عنداللزوم تهیه و اصلاح آئین نامه
ها و روش های مالی داخلی جهت رفع مسائل و مشکلات موجود
12) انجام همکاری های لازم با واحد مربوطه به منظور به کارگیری فناوری های
نوین اطلاعاتی، اداری و مالی و به کارگیری اتوماسیون اداری
13) اظهارنظر کارشناسی در خصوص انجام صرفه جویی در اعتبارات هزینه ای و نظارت بر تخصیص بهینه
اعتبارات در موارد تعیین شده